Privacy statement

Privacy statement

Om een goed beeld te schetsen hoe KlantAlert uw privacy respecteert, geven wij schematisch weer hoe onze applicatie werkt, en welke informatie er wordt opgevraagd en verstuurd vanuit uw eigen administratie of CRM pakket.

Stap 1.
KlantAlert heeft een grote database opgebouwd met informatie over bedrijven die failliet verklaard zijn, of in staat van surseance verkeren. Deze database wordt dagelijks bijgehouden (en wordt daarmee dagelijks groter). De informatie is niet afkomstig uit administraties, maar wordt opgehaald bij officiële instanties zoals kvk.nl, cbs.nl en meer rechterlijke websites.

Stap 2.
Binnen de KlantAlert applicatie kunt u een koppeling realiseren naar uw eigen boekhouding of CRM pakket (uw klantenbestand). Om te zien welke koppelingen er reeds mogelijk zijn, klikt u dan hier.

Stap 3.
De informatie die wordt opgevraagd uit uw administratie is zo beperkt mogelijk. Afhankelijk van het gebruikte administratiepakket, kan dit verschillende hoeveelheden informatie zijn. De hoeveelheid informatie die wij ontvangen, wordt direct geminimaliseerd tot alleen het KvK nummer en klantnummer. De informatie die wordt weggeknipt, is per direct onleesbaar en niet meer te raadplegen.

Stap 4.
De informatie uit uw administratie (Klantnummer/KvK nummer) wordt tegen onze grote database aangehouden. Wanneer er een match is tussen uw klantenbestand en onze database informeren wij u direct (per e-mail) over de aangepaste status van deze klant. Om te voorkomen dat wij u blijven informeren, wordt eveneens het KvK nummer van de organisatie bewaard in ons systeem om te voorkomen dat er dubbele meldingen worden verstuurd.

Voor meer informatie over de verwerking van informatie, privacy / AVG gegevens en onze algemene voorwaarden, klik hier.

Heeft u tips of suggesties?

Wij horen heel graag uw mening! sales@klantalert.nl